Notificare pentru clientii din zona Distrigaz Sud Retele , cu privire la indexul autocitit

Stimati Clienti,

(exclusiv zona de distributie Distrigaz Sud Retele - pentru clientii al carui cod loc consum este de forma DGSxxxxxxxxxxxxx )

Prin prezenta va aducem la cunostinta ca operatorul de distributie din zona dv, Distrigaz Sud Retele a schimbat perioada de transmitere a indexului autocitit, drept pentru care nu mai putem colecta informatiile in sistemul nostru si apoi sa le transmitem catre acesta, deoarece fiecare consumator face parte dintr-un grup / dintr-o zona de citire / autocitire, astfel ca indexul nu se va mai transmite la final de luna, asa cum era stabilit pana acum ci in functie de perioada stabilita pentru fiecare loc de consum ( regasiti in factura de gaze codul locului de consum, codul de autocitire si intervalul de transmitere index)

Mai jos regasiti informatiile transmise de operatorul de distributie pentru colectarea indexului autocitit direct in platforma acestuia online, sau prin apel telefonic :

  1. online prin intermediul unui cont de client pe site-ul Distrigaz Sud Rețele: este necesar sa va creati un cont, prin accesarea link-ului https://sax.distrigazsud-retele.ro/login , unde veti seta un user și o parolă, completând toate datele solicitate. Daca aveti mai multe locuri de consum (acasa, birou, rude etc) le puteti asocia sub acelaşi cont de client.  Astfel, din contul online de pe platforma distribuitorului, veti putea sa transmiteti indexul autocitit pentru fiecare dintre locurile dv de consum si veti avea acces la alte informatii utile: istoricul de consum, opririle programate care afectează locul de  consum, termenele scadente pentru inspecțiile de verificare/revizie tehnica a instalatiei de utilizare a gazelor naturale. Transmiterea indexului se poate realiza dupa logarea in contul online, unde se va introduce valoarea in campul „Index Nou”, iar dupa transmiterea acestuia, procesul se va finaliza cu primirea unui mesaj de confirmare a inregistrarii indexului
  1. printr-un apel telefonic la numărul de telefon dedicat şi gratuit 0800 800 200 : apelati serviciul de înregistrare telefonică a indexului care funcționează sub formă de robot telefonic.

În cadrul apelului telefonic, veti parcurge următorii pași:

- introducerea codului de autocitire, care este afisat in factura de gaze

- in baza codului de autocitire, se determină si va este comunicat, daca va aflati in perioada de transmitere autocitire si daca puteti introduce sau nu indexul

- introducerea indexului

- se primește mesaj de confirmare a inregistrarii indexului

  1. printr-un apel telefonic la Biroul Call Center la numărul de telefon taxabil 021 9376 : numărul de telefon se poate apela de luni - vineri, în intervalul orar: 08.30-20.00

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* Indiferent de modalitatea de transmitere a indexului autocitit aleasa de dv, aceasta actiune poate avea loc doar in perioada de autocitire (interval de 5 zile) stabilita de operatorul de distributie

Va rugam sa luati in serios transmiterea indexului autocitit , deoarece in lipsa unui index citit de operator sau a unui index transmis de dv, factura se va emite in baza unui consum estimat, iar plata facturii este obligatorie, regularizarea acesteia facandu-se in prima factura emisa in baza unui index citit de operator sau transmis de dv , dupa caz.

** Prezentul mesaj este valabil numai pentru zona de distributie Distriz Sud Retele ( clienti al caror cod loc de consum este de forma DGSxxxxxxxxxx ) , restul clientilor din alte zone de distributie ( Delgaz, Premier Energy, Mega Construct, Progaz, Cpl Concordia, Nord Gaz, Gaz Vest, Tulcea Gaz ), vor continua sa transmita indexul autocitit in contul online din portal.energy-gas.ro ca si pana in prezent in ultimele 3 zile din luna de consum

*** Contul online pe care il vor crea clientii din zona de distributie Distrigaz pe platforma operatorului, este strict valabil pentru transmiterea indexului, istoricul de consum, opririle programate care afectează locul de consum, termenele scadente pentru inspecțiile de verificare/revizie tehnica a instalatiei de gaze, restul datelor ( facturi, plati, sesizari, fisa de client ) se vor accesa in continuare in contul din portal.energy-gas.ro si la nr ul nostru de call center 021.9995, pentru toti clientii , oricare ar fi zona de distributie

Ghidul pentru transmiterea online a indexului, il regasiti in linkul de mai jos

https://www.distrigazsud-retele.ro/wp-content/uploads/2021/11/Ghid-Index-Online-2021.pdf

Ghidul pentru transmiterea indexului telefonic, il regasiti in linkul de mai jos

https://www.distrigazsud-retele.ro/wp-content/uploads/2020/03/Ghid-Index-Telefonic-actualizat.pdf