Orientarea către client

este unul dintre principiile de management aplicate de Energy Gas Provider și conduce la identificarea și satisfacerea cerințelor clienților și la preocuparea de a le depăși;

Implicarea personalului

este esența companiei;

Competența profesională

la Energy Gas Provider îmbinăm și utilizam cunoștințele, deprinderile și atitudinile pentru obținerea rezultatelor așteptate; atitudinea noastră față de profesie este de seriozitate, responsabilitate și implicare; la Energy Gas Provider suntem în competiție cu noi înșine pentru a deveni mai buni;

Comportamentul pe piață

la Energy Gas Provider nu tolerăm corupția, mita și concurența neloială; nu oferim direct sau indirect plata sau avantaje nici unei persoane sau entități pentru a obține sau direcționa afaceri sau alte avantaje incorecte în derularea activităților noastre;

Respect reciproc și deschidere

relațiile cu clienții, partenerii și autoritățile se desfășoară în baza respectului reciproc, deschiderii, onestității și spiritului de încredere și cooperare; menținem o atitudine deschisă în dialogul cu toate persoanele și entitățile cu care colaborăm;

Integritate

respectăm legile în vigoare și bunele practici de afaceri și acționăm în concordanță cu valorile noastre;